psa.oomana.org -- Public Service Ads

Thursday, July 27, 2006

بدون شرح

من به اعجاز قطره های باران می رسم
که چگونه بیابان را سیراب می کند
که چگونه زمین تشنه
تمامی آن دریای آسمانی را به خود می کشد

خاصیت تصویرهای سیاه و سفید را
راحت تر می فهمم , که چقدر خالص بوده اند
که چگونه سالها در چارچوب قابهای چوبی
, بدون تغییر مانده اند

دیگر , هیچ چیز بدون اهمیتی وجود ندارد
همه چیز اولویت اول من در تمامی لحظه ها ست
هیچ آدم درجه دومی را نمی شناسم
دوست درجه دوم , تصمیم درجه دوم ,یا حتی شهروند درجه دوم .
من تمامی همه چیز را دوست دارم , تمامی زندگی را

2 Comments:

At July 29, 2006 , Anonymous Anonymous said...

سلام معلومه تو كجايي ؟
آقاي درجه يك
اميد وارم خوب و خوش باشي
تو يكي از اين لحظه ها يه خبري از ما بگير
كامبيز -م

 
At July 31, 2006 , Anonymous Anonymous said...

هیچ
هرگز
ناکجا
من میان سرگیجه این پیچ منتهی به استغفار

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home